Ręcznik z logo to świetny sposób na promocję własnej marki. Potencjał ten dostrzegają zwłaszcza właściciele hoteli, którzy coraz częściej inwestują w taką promocję. Jak wykonać taki ręcznik, by reklama obiektu była dobrze widoczna i jednocześnie nie trąciła kiczem?
Duży ręcznik, duże możliwości
Wybór właściwej formy promocji zależy od rozmiaru ręcznika. Jeśli obiekt oferuje duże ręczniki plażowe o rozmiarze np. 140 × 70 cm lub większym (np. 150 × 75 cm), to można się pokusić o duże logo, które będzie zajmować co najmniej 1/3 jego powierzchni. Takie ręczniki z logo hotelu zabierane są zwykle na plażę, gdzie będą świetnym narzędziem marketingowym. Cel takich działań jest prosty — są nim osoby z sąsiednich obiektów, a także turyści, którzy okazyjnie poruszają się w bliskim sąsiedztwie plaży. Jeśli jednak ręcznik ma być typowym, łazienkowym akcesorium o stosunkowo niewielkich rozmiarach, to znajdujące się na nim logo nie powinno już tak rzucać się w oczy. Najlepiej, jeśli będzie ono usytuowane przy którejś z krawędzi ręcznika.
Technologia znakowania ręczników
Z technicznego punktu widzenia ręczniki mogą być znakowane na kilka różnych sposobów. Można oczywiście postawić na zaawansowaną technikę nadruku, ale jest ona kosztowna i nie sprawdzi się w przypadku dużej liczby ręczników. Nie jest bowiem tajemnicą, że w dużym, hotelowym obiekcie można jednorazowo używać nawet kilkuset sztuk. Alternatywą dla zaawansowanych metod nadruku jest… haft. Ręczniki z haftem mają wiele zalet, w tym m.in.:
- są odporne na działanie środków czyszczących i piorących, czego nie można powiedzieć o nadruku,
- mają swój niepowtarzalny, wyjątkowy design, który świadczy o renomie obiektu,
- niski koszt, gdyż ręczniki z haftem są tanie i to nawet w hurtowych ilościach,
- znalezienie firmy zajmującej się haftowaniem jest dość proste, czego nie można powiedzieć o podmiotach nadrukowujących grafikę na ręcznikach.
Logo i wyzwania
Z technicznego punktu widzenia haftowane ręczniki z logo hotelu nie są trudne w znakowaniu. Wystarczy, że przedstawi się odpowiedni wzór i dobierze właściwą rozdzielczość i technikę haftu. Resztę wykona specjalna maszyna, która jest sterowana za pomocą komputera. Dzięki temu można uzyskać nie tylko powtarzalne, ale i bardzo dokładne wzory graficzne o zróżnicowanych barwach.
Ręcznik z logo hotelu to świetna propozycja dla przedsiębiorców, którzy w oryginalny, ale i skuteczny sposób chcą promować swoją markę. Hotele chcące skorzystać z tego rozwiązania mogą to zrobić dzięki stronie https://tekstyliowo.pl/32-reczniki-z-haftem-logo. Opcjonalnie można je połączyć ze znakowaną pościelą lub wyposażeniem łazienkowym.