Określ kluczowe umiejętności akademickie. Obejmują one czytanie i podstawowe umiejętności matematyczne stosowane w wielu innych dziedzinach. Nadawanie priorytetowych lekcji. Pomyśl o tym, jakie umiejętności uczniowie będą musieli zatrudniać w celu uczynienia go przez szkołę podstawową i średnią, być gotowi na wyższe wykształcenie i postępować dalej przez cały okres ich życia.

Pomyśl o umiejętnościach używanych jako osoba dorosła, np. O umiejętnościach komunikacyjnych, w tym o pytaniach i odważnych umiejętnościach mówienia, o znalezieniu / szukaniu tego, co musisz wiedzieć. Zaplanuj i prześledź możliwości rozwijania tych umiejętności w swoich uczniach. Powinny to być umiejętności, które uczniowie będą musieli funkcjonować w różnych dziedzinach życia.
Zidentyfikuj komplementarne, poprawiające życie umiejętności. Zachęcaj nie tylko do uczenia się procesów i procedur, ale także o sposobach korzystania z inicjatywy, wyrażania siebie w wytycznych – bez zbędnych lub niekorzystnych.

Po zidentyfikowaniu kluczowych umiejętności należy rozważyć dodatkowe umiejętności do szczęśliwego, produktywnego życia. Chwalą i kładą nacisk na wykorzystywanie kreatywnych umiejętności i rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji i pomaganie im w dostarczaniu ciekawych pytań, udzielaniu odpowiedzi i informacji w klasie.

PasazMamy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here